Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec

 

Zarządzenie w sprawie sprzedaży: przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej, ciągnika rolniczego

Zarządzenie Nr 15/2023
Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
z dnia 3 listopada 2023 r.

w sprawie sprzedaży: przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej, ciągnika rolniczego

 

  Na podstawie Zarządzenia nr 62/2018 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 czerwca 2018 roku w sprawie określenia sposobu i trybu gospodarowania składnikami: materiałów i wyposażenia, rzeczowego majątku trwałego i rzeczowego majątku ruchomego stanowiącymi własność Gminy Wągrowiec, będącymi w dyspozycji jednostek organizacyjnych gminy zarządzam, co następuje:

§ 1. Przeznacza się do sprzedaży następujące pojazdy:

  1. Przyczepa ciężarowa rolnicza asenizacyjna POMOT T 507/6, nr rej. PWA U311, nr VIN: 076101295, rok prod. 2010,
  2. Przyczepa SAM-jednoosiowa, nr rej. PWA T425, nr VIN 17, rok prod. 1990,
  3. Przyczepa ciężarowa rolnicza AUTOSAN D-732 04, nr rej. PWA T418, nr VIN/ramy 34044, rok prod. 1986
  4. Ciągnik rolniczy URSUS MF 255, nr rej. PWA W666, nr VIN/ nadw. podw. 0024463, nr silnika P75845P, rok prod. 1987 w drodze I przetargu pisemnego nieograniczonego.

§ 2. Ustala się:

  1. termin przetargu na dzień 21 listopada 2023 r. (wtorek) godz. 10:00,
  2. cenę wywoławczą sprzedaży pojazdów w wysokości:
    1. przyczepa ciężarowa asenizacyjna  POMOT T 507/6 – 25.000,00 zł,
    2. przyczepa jednoosiowa SAM – 500,00 zł,
    3. przyczepa ciężarowa rolnicza AUTOSAN – 5.500,00 zł,
    4. ciągnik rolniczy URSUS – 15.000,00 zł.
  3. wysokość wadium:
  4. przyczepa ciężarowa asenizacyjna  POMOT T 507/6 – 2.500,00 zł,
  5. przyczepa jednoosiowa SAM – 100,00 zł,
  6. przyczepa ciężarowa rolnicza AUTOSAN – 500,00 zł,
  7. ciągnik rolniczy URSUS – 1.500,00 zł.
  8. treść ogłoszenia o przetargu publicznym stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia,
  9. regulamin przetargu, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§  3. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu w składzie:

  1. Patrycja Kantorska - przewodniczący,
  2. Paulina Kalista - członek,
  3. Mateusz Tomczak - członek,

§ 4. Zadaniem komisji przetargowej będzie przeprowadzenie przetargu pisemnego nieograniczonego i sporządzenie protokołu z przebiegu przetargu.

§  5. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi ds. eksploatacji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej.

§  6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

                                                                                                

 Załącznik Nr 1 do zarządzenia nr 15/2023

 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki   Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

 z dnia 3 listopada 2023 r.

 

DYREKTOR GMINNEGO ZAKŁADU GOSPODARKI

KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU

OGŁASZA

 

 I PRZETARG PISEMNY

 na sprzedaż przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej, ciągnika rolniczego

 

  1.  Nazwa i siedziba sprzedającego:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec

II.  Rodzaj i typ sprzedawanego majątku rzeczowego:

Nazwa środka trwałego

Rok produkcji

Cena wywoławcza

Wadium

przyczepa ciężarowa asenizacyjna  POMOT T 507/6

2010

25.000,00 zł

2.500,00 zł

przyczepa jednoosiowa SAM

1990

500,00 zł

100,00 zł

przyczepa ciężarowa rolnicza AUTOSAN

1986

5.500,00 zł

500,00 zł

ciągnik rolniczy URSUS

1987

15.000,00 zł

1.500,00 zł

 

Dane identyfikacyjne pojazdów

Typ,  marka i model: przyczepa ciężarowa asenizacyjna POMOT T 507/6

  • rok produkcji: 2010
  • numer rejestracyjny: PWA U311
  • dowód rejestracyjny: seria DR/BAG 3745498
  • termin następnego przeglądu technicznego: 13.12.2023 r.
  • ubezpieczenie OC pojazdu: aktualne
  • ogólny stan techniczny pojazdu: zdatny

Typ,  marka i model: przyczepa SAM - jednoosiowa

  • rok produkcji: 1990
  • numer rejestracyjny: PWA T425
  • dowód rejestracyjny: seria DR/AAB 2145184
  • brak aktualnego badania technicznego
  • masa własna pojazdu 440 kg, DMC 1440 kg
  • ubezpieczenie OC pojazdu: aktualne
  • ogólny stan techniczny pojazdu: niezdatny

Typ,  marka i model: przyczepa ciężarowa rolnicza AUTOSAN D-732 04

  • rok produkcji: 1986
  • numer rejestracyjny: PWA T418
  • dowód rejestracyjny: seria DR/BAP 0241416
  • Brak aktualnego badania technicznego
  • ubezpieczenie OC pojazdu: aktualne
  • ogólny stan techniczny pojazdu: niezdatny

Typ,  marka i model: ciągnik rolniczy URSUS MF 255

  • rok produkcji: 1987
  • numer rejestracyjny: PWA W666
  • dowód rejestracyjny: seria DR/AAB 2144574
  • brak aktualnego badania technicznego
  • pojemność silnika 2502 cm
  • rodzaj napędu: oś tylna 4x2
  • DMC 3300 kg
  • Przebieg pojazdu 4752 mtg
  • barwa nadwozia: czerwony
  • ubezpieczenie OC pojazdu: aktualne
  • ogólny stan techniczny pojazdu: niezdatny

opinie / wyceny Biegłego Sądowego w zakresie wyceny i jakości napraw pojazdów samochodowych, rzeczoznawcy dr inż. Piotra Stanowskiego stanowią załącznik do ogłoszenia.

  1. Oferty należy składać do dnia 21.11.2023 r. do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „przetarg na sprzedaż … (wpisać typ i markę pojazdu)…
  2. Pozostałe informacje:
  3. Udział w przetargu mogą brać osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
  4. Osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy winni dysponować odpisem z rejestru przedsiębiorców albo innego właściwego rejestru lub ewidencji wskazującym w szczególności zasady reprezentacji i osoby uprawnione do reprezentacji. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą winny dysponować wydrukiem z Centralnej Ewidencji  i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości określonej w tabeli pkt II niniejszego postępowania.
  6. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski S.A., nr 64 1020 4027 0000 1002 1214 4939, w tytule podając nazwę środka trwałego. Wpłaty należy dokonać z takim wyprzedzeniem, aby wskazana kwota wadium wpłynęła na konto Gminy Wągrowiec w terminie do dnia 20 listopada 2023 r.  
  7. Uczestnikom przetargu, którzy nie wygrają przetargu, wpłacone wadium zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od daty przetargu.
  8. Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się  na poczet ceny nabycia środka trwałego.
  9. Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.
  10. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabycia pojazdu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem umowy sprzedaży, w terminie 3 dni  od daty publikacji ogłoszenia o wyłonieniu najwyższej oferty.
  11. W przypadku uzyskania 2 ofert o tej samej wartości, Nabywcy zostaną zobligowani do złożenia ofert uzupełniających w terminie 2 dni od otrzymania informacji
    o konieczności złożenia oferty uzupełniającej.
  12. Otwarcie ofert będzie miało miejsce w siedzibie GZGKiM w Wągrowcu w dniu 21 listopada 2023 r. o godz. 10:15.
  13. Informacja z otwarcia ofert zostanie podana do publicznej wiadomości w terminie do dnia 22 listopada 2023 r.
  14. Jeżeli Nabywca uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży, traci wpłacone wadium.
  15. Jeżeli Nabywca uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży, prawo do nabycia pojazdu nabywa Nabywca, którego oferta była druga w kolejności pod względem zaoferowanej ceny.
  16. Wydanie przedmiotu przetargu następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia oraz podpisaniu umowy sprzedaży.
  17. Pojazdy są dostępne do oglądania w siedzibie GZGKiM w Wągrowcu przy
    ul. Janowieckiej 98A, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu
    z Dyrektorem Zakładu – Panem Szymonem Wachowskim (tel. 609 811 893).
  18. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się w sprawie udzielenia szczegółowych informacji z zakresu przedmiotu przetargu są: Szymon Wachowski (tel. 609 811 893) oraz Patrycja Kantorska (tel. 513 753 971), od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00).
  19. Regulamin przetargu jest dostępny na stronie internetowej: https://gzgkimwagrowiec.pl/ w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu oraz na tablicy ogłoszeń Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    w Wągrowcu.

 

 

 Załącznik Nr 2 do zarządzenia nr 15/2023

 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki   Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

 z dnia 3 listopada 2023 r.

 

REGULAMIN PRZETARGU

 

§ 1. Regulamin przetargu określa procedurę przygotowania, organizacji i przeprowadzenia przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu I przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej, ciągnika rolniczego, zwanych dalej „pojazdami”.

§ 2. Przetarg na sprzedaż pojazdów przeprowadza komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

§ 3. Do obowiązków komisji należy:

  1. zamieszczenie ogłoszenia o przetargu na stronie internetowej Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu,  w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    w Wągrowcu oraz na tablicy ogłoszeń Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
  2. udzielenie informacji o przedmiocie przetargu,
  3. przeprowadzenie przetargu,
  4. sporządzenie protokołu z przebiegu przetargu zawierającego:
  5. oznaczenie miejsca i czasu przetargu,
  6. imiona i nazwiska osób prowadzących przetarg,
  7. wysokość ceny wywoławczej,
  8. najwyższą cenę zaoferowaną za środek trwały,
  9. imię, nazwisko i miejsce zamieszkania lub nazwę i siedzibę nabywcy,
  10. wysokość ceny nabycia i oznaczenie sumy, jaką nabywca uiścił na poczet ceny,
  11. wnioski i oświadczenia osób obecnych przy przetargu,
  12. wzmiankę o odczytaniu protokołu,
  13. podpisy osób prowadzących przetarg i nabywcy lub wzmiankę
    o przyczynie braku podpisu.

§ 4.1. Dyrektor Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu wyznacza termin przetargu, zamieszczając ogłoszenie na stronie internetowej Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu,  Biuletynu Informacji Publicznej oraz w siedzibie zakładu na tablicy ogłoszeń, co najmniej na 14 dni przed terminem przetargu.

2. Ogłoszenie o przetargu zawiera w szczególności:

  1. informacje o formie przetargu,
  2. termin i miejsce przetargu,
  3. przedmiot przetargu,
  4. wysokość ceny wywoławczej,
  5. wysokość wadium,
  6. termin wpłaty wadium.

§ 5. 1. Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:

  1. wpłacenia wadium w określonej wysokości na konto Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w terminie do dnia 20 listopada 2023 r. (liczy się data wpływu na rachunek Zakładu),
  2. przedłożenia oferty zakupu pojazdu,
  3. przedłożenia dowodu wpłaty wadium na żądanie Komisji,
  4. przedłożenia dowodu tożsamości na żądanie Komisji.

2. Ponadto osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy winni dysponować odpisem z rejestru przedsiębiorców albo innego właściwego rejestru lub ewidencji wskazującym w szczególności zasady reprezentacji i osoby uprawnione do reprezentacji. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą winny dysponować wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

3. Przewodniczący komisji prowadzącej przetarg zobowiązany jest przed przystąpieniem do licytacji dokonać rejestracji uczestników przetargu, tzn.:

  1. ustalić dane personalne osób biorących udział w przetargu,
  2. sprawdzić prawidłowość wpłaconego wadium,
  3. zebrać dokumenty, o których mowa w ust. 2 i sprawdzić ich prawidłowość.

    § 6. 1. Przetarg pisemny odbywa się w drodze składania ofert w zamkniętej kopercie do dnia 21 listopada 2023 r. do godz. 10.00.
  4. Nabywcą zostaje oferent, który w licytacji zaoferował najwyższą cenę zakupu przedmiotu przetargu (zadeklarował najwyższą kwotę).
  5. Przewodniczący zamyka przetarg i ogłasza imię i nazwisko lub nazwę nabywcy, która przetarg wygrała.
  6. Komisja przetargowa sporządza protokół z przebiegu przetargu, o którym mowa   w § 3 pkt 4 niniejszego regulaminu.
  7. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabycia pojazdu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem umowy sprzedaży, w terminie 3 dni od daty publikacji ogłoszenia o wyłonieniu najwyższej oferty. pod rygorem utraty złożonego wadium.
  8. Wydanie przedmiotu przetargu następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia oraz podpisaniu umowy sprzedaży.

§ 7. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego odwołanie bez podania przyczyny.

Informacje

Liczba wyświetleń: 47
Utworzono dnia: 15.11.2023
Dokument wprowadził:
Paulina Maciejewska
Dokument opublikował:
Paulina Maciejewska

Historia publikacji

  • 24.11.2023 11:47, Paulina Maciejewska
    Dodanie załącznika: Informacja o wynikach I przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż: przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej oraz ciągnika rolniczego
  • 24.11.2023 11:41, Paulina Maciejewska
    Usunięcie załącznika: Informacja o wynikach I przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż: przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej oraz ciągnika rolniczego.
  • 22.11.2023 14:45, Paulina Maciejewska
    Dodanie załącznika: Informacja o wynikach I przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż: przyczepy sam-jednoosiowej, przyczepy ciężarowej asenizacyjnej, przyczepy ciężarowej rolniczej oraz ciągnika rolniczego.